تحویل یک بهله عقاب زخمی به اداره حفاظت محیط زیست کردکوی
آقای رکنی یکی از دوستداران طبیعت و عضو موسسه زیست محیطی
جهان نمای کردکوی روز گذشته با مشاهده یک بهله عقاب زخمی در زمین کشاورزی ، آن را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کردکوی تحویل داد.
ضمن تشکر و قدردانی از دوستداران طبیعت، باید بیش از گذشته مراقب حیات وحش بوده و اجازه ندهیم موجودات زنده از حق طبیعی خود محروم شوند.
+ نوشته شده در ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ ساعت 18:21 توسط دوستداران طبیعت جهان نما
|
تشکل جهان نما موسسه ای است غیر دولتی ، غیر تجاری ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی که در چارچوب اهداف و موضوعات مذکور در اساسنامه و رعایت قوانین و مقررات موضوعه کشور فعالیت می نماید . اساسنامه موسسه در جلسه مورخه14شهریور1392به تصویب هیئت موسس رسید. در تاریخ 9مهر1392 در اجرای اصل 138قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مجوز فعالیت موسسه از سوی وزارت کشور صادر شد.