آقای رکنی یکی از دوستداران طبیعت و عضو موسسه زیست محیطی جهان نمای کردکوی روز گذشته با مشاهده یک بهله عقاب زخمی در زمین کشاورزی ، آن را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کردکوی تحویل داد.

ضمن تشکر و قدردانی از دوستداران طبیعت، باید بیش از گذشته مراقب حیات وحش بوده و اجازه ندهیم موجودات زنده از حق طبیعی خود محروم شوند.