توقف کوهنوردان بدون مجوز در پارک ملی گلستان
محیط
بانان پارک ملی گلستان در روز 18بهمن چند کوهنورد را که بدون هماهنگی قصد
صعود به ارتفاعات پارک ملی گلستان را داشتند متوقف کردند.
به
گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان ، محیط
بانان یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی گلستان طی گشت و کنترل از حوزه
استحفاظی خود در روز جمعه مورخ 18/11/92 چند نفر کوهنورد در منطقه دره
زاولی در حال صعود به ارتفاعات بودند را مشاهده و به دلیل نداشتن مجوز ورود
به پارک ملی گلستان از ادامه فعالیت آنها ، جلوگیری به عمل آمد .
باتوجه به حساسیت پارک ملی گلستان و ممنوع بودن هرگونه ورود به پارک ملی بدون اخذ مجوز طبق قانون و مصادف شدن زمان جفتگیری گربه سانان به ویژه پلنگ در
این ایام از عموم مردم علاقمند درخواست می شود که قبل از ورود به پارک ملی
گلستان مجوزهای لازم را از اداره پارک ملی و ذخیره گاه زیستکره گلستان
اخذ نمایند در غیر اینصورت از فعالیتشان جلوگیری و طبق ضوابط به مراجع
قضایی معرفی می شوند
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت 17:14 توسط دوستداران طبیعت جهان نما
|
تشکل جهان نما موسسه ای است غیر دولتی ، غیر تجاری ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی که در چارچوب اهداف و موضوعات مذکور در اساسنامه و رعایت قوانین و مقررات موضوعه کشور فعالیت می نماید . اساسنامه موسسه در جلسه مورخه14شهریور1392به تصویب هیئت موسس رسید. در تاریخ 9مهر1392 در اجرای اصل 138قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مجوز فعالیت موسسه از سوی وزارت کشور صادر شد.