در اولین روز از دهه فجر مراسم جشنی  با حضور مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل و واحد های تابعه و تشکل های زیست محیطی استان برگزار شد ، آقای مهندس حسینی معاون پایش و نظارت اداره کل ، ضمن عرض خوش آمد به مدعوین و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، گزارش از سفر ریاست سازمان به استان در 19 دی ماه سال جاری ارائه دادند .
در ادامه دکتر مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر  افزود هرچه داریم از انقلاب اسلامی و آموزه های امام (ره) هست. وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد استقلال نتیجه ذاتی نظام اسلامی است و آزادی نیز شعبه های مختلف دارد و مد نظر ما آزادی به معنای واقعی است نه هرج و مرج بلکه در چارچوب قانون و هدفمند باید باشد.

دکتر مهاجر در ادامه سخنانشان از تمامی کسانی که در سفر ریاست سازمان کمک و همکاری داشتند تقدیر کرد. در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به کارکنان و تشکل های زیست محیطی فعال از جمله موسسه زیست محیطی جهان نما که در سفر ریاست سازمان به استان گلستان همکاری کردند ، اهداء شد .



این تصاویر زیبا هم از منطقه ناهارخوران گرگان هست که بعد از مراسم شکار شد.