جش سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی
در اولین روز از دهه فجر مراسم جشنی با حضور مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل و واحد های
تابعه و تشکل های زیست محیطی استان برگزار شد ، آقای مهندس حسینی معاون پایش و نظارت اداره کل ، ضمن
عرض خوش آمد به مدعوین و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ،
گزارش از سفر ریاست سازمان به استان در 19 دی ماه سال جاری ارائه دادند .
در
ادامه دکتر مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک به مناسبت
فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود هرچه داریم از انقلاب اسلامی و آموزه های امام (ره) هست. وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد استقلال نتیجه ذاتی نظام اسلامی است و آزادی نیز شعبه های مختلف دارد و مد نظر ما آزادی به معنای واقعی است نه هرج و مرج بلکه در چارچوب قانون و هدفمند باید باشد.
دکتر مهاجر در ادامه سخنانشان از تمامی کسانی که در سفر ریاست سازمان کمک و همکاری داشتند تقدیر کرد. در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به کارکنان و تشکل های زیست محیطی فعال از جمله موسسه زیست محیطی جهان نما که در سفر ریاست سازمان به استان گلستان همکاری کردند ، اهداء شد .

این تصاویر زیبا هم از منطقه ناهارخوران گرگان هست که بعد از مراسم شکار شد.








+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۱/۱۵ ساعت 18:7 توسط دوستداران طبیعت جهان نما
|
تشکل جهان نما موسسه ای است غیر دولتی ، غیر تجاری ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی که در چارچوب اهداف و موضوعات مذکور در اساسنامه و رعایت قوانین و مقررات موضوعه کشور فعالیت می نماید . اساسنامه موسسه در جلسه مورخه14شهریور1392به تصویب هیئت موسس رسید. در تاریخ 9مهر1392 در اجرای اصل 138قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مجوز فعالیت موسسه از سوی وزارت کشور صادر شد.